سوالات متداول انتخاب اسم اسمینا

بطور کلی اسمینا در اولین مرحله برای ورود به کسب و کار همراه شماست. انتخاب اسم را از اسمینا بخواهید.

اسمینا تشکیل شده از متخصصان و کارشناسان با تجربه در زمینه نامگذاری شرکت ها و برندهای موفق و معتبر کشور هستند. شما می توانید با ارائه اطلاعات اولیه دررابطه با کسب و کار خود و یا استفاده از موتور جستجوی اسم اسمینا گزینه های موجود و مناسب را برای انتخاب اسم برند خود بررسی کرده و در میان آنها بهترین نام را انتخاب کنید.

در حالت ایده آل شما به نامی نیاز دارید که علاوه بر شناساندن خود به مخاطبان، تصویری از برند خود را به آنها القا کرده و همچنین ارتباط عاطفی مثبتی را ایجاد کنید. بنابراین، لازم است نامی به یادماندنی و در عین حال متمایز از رقبای خود انتخاب کنید تا پایه های برند تجاری خود را مستحکم تر بنا کرده باشید.

نام شرکت نامی است که یک شرکت را از سایر شرکت ها متمایز می کند. برای انتخاب نام شرکت اصول و قوانینی وضع شده است که ملزم به رعایت هستند. در این میان شما می توانید برای محصول یا محصولاتی که ارائه می دهید نام و علامت تجاری مشخصی انتخاب کرده و نام برند خود را ایجاد کنید. نام برند محصول یا خدمات خاصی را متمایز از محصولات مشابه می کند.

در ابتدا برای داشتن لوگو انتخاب نام برند مناسب و رعایت تمامی اصول و قواعد تجاری در انتخاب برند است. پس از آن می توانید نوع و طرح اولیه لوگو را براساس انتظارات خود و مخاطبین انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که داستان برند، احساسی که به مخاطب منتقل می کنید و قابلیت ثبت شدن در حافظه از نکات مهم در طراحی لوگو می باشد.

در نظر داشته باشید که برای انتخاب اسم شرکت نوپا از نام های با املای سخت خودداری کنید، از اسامی محدود کننده استفاده نکنید. هنگام انتخاب نام شرکت، به نام دامنه و برند نیز فکر کنید. نامی هم راستا و با معنا برگزینید.

لوگوی برند نماد، تصویر و یا نقاشی است که معرف یک شرکت یا سازمان می باشد. برای معرفی خود، دسترسی و شناخت برند از لوگو استفاده می شود. فرایند طراحی لوگو یک برند از مراحل اولیه ساخت برند است. در طراحی لوگو باید به اهداف برندسازی توجه داشت.

نام های کوتاه موفق تر هستند چراکه به راحتی در حافظه ثبت می شود، یک نام می تواند اثر ماندگاری بر مخاطب هدف شما داشته باشد. مردم برندهایی را ترجیح می دهند که تلفظ آسانی داشته باشند به همین دلیل است که برندهای موفق تک کلمه ای هستند. اگر با یک نام برند کوتاه شروع کنید خطر حذف شدن بخشی از نام برند را نخواهید داشت.

نام شرکت یا برند اولین چیزی است که مخاطب هدف شما می بیند یا می شنود. نام باید متمایز، معتبرو به یادماندنی باشد. باید حاوی ویِژکی هایی باشد که تداعی گر هویت برند شماست. اولین برداشت مردم از کسب و کار شما براساس نام شرکتتان است بنابراین باید از کلماتی با معنای عمیق و تداعی کننده ماهیت اصلی کسب وکار شماست استفاده کنید. از طریق نام می توان پیام کلی کسب و کار را دریافت. همچنین هنگامی که مردم نام برند یا شرکت شما را می بینند به سرعت بشناسند و واکنش عاطفی مثبتی داشته باشند.

انتاخب اسم برای شرکت ملزم به رعایت قوانین و اصولی است که توسط اداره ثبت شرکت صادر شده است. نام های دارای ریشه فارسی، عدم استفاده از اسامی ممنوعه، تمایز و عدم تشابه به نام هایی که تا کنون ثبت شده است از مهمترین قوانین می باشد. در کنار آن رعایت اصول و قواعد برندینگ نیز حائز اهمیت است که در اسمینا به تمامی این موارد و جوانب توجه می شود.

حداقل تعداد سیلاب برای نام شرکت یک سیلابی تا تعداد نامحدود می باشد. امروزه بطور معمول اسامی دو سیلابی تا 5 سیلابی برای نام شرکت انتخاب می شود. انتخاب اسم با تعداد سیلاب های کمتر، سختی و پیچیدگی های خاص خود را دارد که ملزم به دقت و اشراف کامل به اصول انتخاب اسم می باشد.

با توجه به وابستگی و نیاز بسیاری از کسب و کارها، سازمان ها و شرکت ها به انتخاب نام شرکت، برند و سایت یا دامنه برآن شدیم تا با حذف هزینه های سنگین حاصل از انتخاب اشتباه اسم بصورت کاملا آنلاین نیاز آن ها را مرتفع کنیم.

برآن شدیم که بیش از پنج میلیون کسب و کار آنلاین و آفلاین بصورت کاملا هوشمندانه مشاوره دهیم تا بتوانند بهترین نام را برای کسب و کار کار خود انتخاب کنند. امیدواریم که در اسمینا تجربه خوشایندی برای شما رقم بزنیم.

رسالت اسمینا راهنمایی هوشمندانه به شما برای انتخاب اسم برند، سایت و نام شرکت شماست.